Skontaktuj się z doradcą podatkowym
Księgowość
Księgowość
1. KSIĘGOWOŚĆ UPROSZCZONA
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR) / ewidencji przychodów
- prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży na cele VAT (jeżeli występuje obowiązek)
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz aktualnych planów amortyzacji
- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
2. PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z UoR oraz przepisami towarzyszącymi
- prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży na cele VAT (jeżeli występuje obowiązek)
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia oraz aktualnych planów amortyzacji
- prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
- sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
3. OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA
- prowadzenie teczek osobowych
- sporządzanie listy płac
- sporządzanie i przesyłanie do ZUS miesięcznych deklaracji rozliczeniowych
- sporządzanie rocznych informacji o dochodach (PIT-11, PIT-8B)
- sporządzanie rocznej deklaracji o zaliczkach na podatek (PIT-4R)
Potrzebujesz
naszego wsparcia?